IN THE DESERT!! - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu IN THE DESERT!! - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

IN THE DESERT!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

29 Juli 2014 | Namibië, Swakopmund

IN THE DESERT!!

Dag 15

DE WOESTIJN VAN NAMIBIË!!

Vanochtend zijn we vanuit Swakopmund eerst naar een lokale supermarkt gegaan. Daar heb ik lekker DUITSE broodjes gekocht. We zijn via WALVISBAAI naar de FLAMINGO”S en DOLFIJNEN gaan kijken. Het was DOL-FIJN. De DOLFIJNEN spongen steeds uit het water. Ik heb er geen goede foto van kunnen maken, maar het was wel fijn om te zien.

Via OFF-ROAD wegen zijn we richting WINDHOEK gegaan. Op ongeveer 150km van die stad zijn we weer zuidelijk gegaan. Rond het middaguur kwamen we bij een prachtig gebergte aan. Om 15.00 uur hadden we de kans om APFELSTRUDEL te eten. HEERLIJK DUITS. Fijn dat ze het recept hier in de woestijn zo goed weten!!

Om 17.00 uur kwamen we bij een Duitse lodge aan. Hier is alles groot. Grote glazen met duits bier. Gisteren in Swakopmund had ik een glas gezien van 1,5 liter bier in de vorm van een laars. 2 mensen deden dat bestellen. Dat is echt GROOT!! Het duurde een tijdje voordat het glas vanuit de tap van gevuld.

Zo meteen even eten en dan snel naar bed gaan……

MORGEN OM 4.00 UUR OPSTAAN OM NAAR EEN PRACHTIG STUK VAN DE WOESTIJN TE GAAN!!!

Welterusten allemaal, dit is het einde van mijn WOESTIJNVERHAAL!!

Morgen meer…dat spreek ik jullie weer.

GROETEN UIT ‘THE DESERT OF NAMIBIA’!!
Sjuul Stappers

  • 29 Juli 2014 - 21:37

    Mientje:

    Van al dat zand de laatste dagen is een grote pot bier niet mis om alles goed door te spoelen. je hebt wel weer een afwisselend programma zo te lezen en te zien op de foto's, niks af zien maar behoorlijk luxe dacht ik zo.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjuul

Voor eerdere verslagen zie: Sjuulinzuidelijkafrika.waarbenjij.nu

Actief sinds 28 Juli 2014
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 3295

Voorgaande reizen:

28 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

32 dagen avontuur

Landen bezocht: