Sjuul is in KAAPSTAD!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Sjuul is in KAAPSTAD!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Sjuul is in KAAPSTAD!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

02 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Sjuul is in KAAPSTAD!!

Dag 21

Vanochtend zijn we al vroeg uit the middle of no where weg gegaan om richting Kaapstad te gaan. De eerste uren waren weer off-road, dat is de reden dat er weer een band was stuk gegaan. Het was een rit van ongeveer 5 uur. Rond de middag kwamen we in het zonnige Kaapstad aan.

3 jaar later ziet Kaapstad er nog steeds mooi uit. Het is allemaal heel herkenbaar. Ik heb een lange stadwandeling gedaan van bijna 7km. Ik heb alweer veel van de stad gezien. De komende dagen vermaak ik mij hier wel.

Om 16.30 uur moesten we weer de bus ingaan om 80km verderop bij een heerlijk en vooral zeer luxe wijnrestaurant uit eten te gaan. Het was het afscheidsdiner met de groep. Zij gaan morgenavond weer naar Nederland. Vanaf heden ben ik dus de reisleider en ik heb nog veel in de planning staan. Het was een super mooie tijd. Ook vanavond was het gezellig. We waren pas rond 00.00 terug van het diner. Nu is het alweer 2.00 uur een mooie tijd om naar bed te gaan en morgen vroeg op staan om naar de TAFELBERG te gaan!!!

Groeten vanuit een mooie stad!!
Sjuul Stappers
Kaapstad!!