DE LAATSTE GROETEN UIT NAMIBIË!! - Reisverslag uit Bethanie, Namibië van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu DE LAATSTE GROETEN UIT NAMIBIË!! - Reisverslag uit Bethanie, Namibië van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

DE LAATSTE GROETEN UIT NAMIBIË!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

29 Juli 2014 | Namibië, Bethanie

DE LAATSTE GROETEN UIT NAMIBIË!!

Dag 18

Ut is gedoan. Ut is gedoan, morge motte weer verder noar ut ZUIDEN goan.

Morgen ga ik Namibië verlaten. De volgende keer zal ik jullie vanuit SOUTH AFRICA bijpraten. Het was een mooie tijd hier in Namibië. De reis is echt geweldig en vordert al snel. Over exact 2 weken is het voorbij en rij ik weer het bord ‘WELKOM IN LIMBURG’ voorbij.

Vanochtend zijn we om 8.30 uur bij de lodge vertokken. Op naar een kasteel. Bij het kasteel hebben we 1,5 uur rondgelopen. Het was mooi om te zien wat ze vroeger op 14 dagen met paard en wagen afstand van de zee, deden presteren. Veel producten kwamen namelijk uit Duitsland en moesten allemaal door de woestijn vervoerd worden naar het kasteel.

We hebben vanmiddag geluncht in het plaatsje MALTHAHONE. Ze hadden daar lekkere APFELSTUDL. Die moest ik natuurlijk even proberen. En…. Hij was gelaagd!! Daarna zijn we doorgereden naar het plaatje BETHANIE.
Hier brengen we de laatste nacht van NAMIBIË Door.


Morgen vroeg op staan om naar de FISH-RIVER-CANYON te gaan. Is op de Grand-Canyon in de USA de grootste ter wereld??? Zeggen ze…. IK LAAT MIJ VERRASSEN!!

Hierbij de laatste groeten uit Namibië!!
Een prachtig land.

Na 3 jaar van afwezigheid ga ik morgen weer naar ZUID-AFRIKA!!!
IK KAN NIET WACHTEN OM TE GAAN!!

Je kunnen mij gewoon blijven volgen. Als ik morgen de grens ben overgegaan, zal ik zorgen dat er weer een bericht op de site komt te staan.

AUF WIEDERSEHEN!!
Sjuul Stappers
Namibië!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjuul

Voor eerdere verslagen zie: Sjuulinzuidelijkafrika.waarbenjij.nu

Actief sinds 28 Juli 2014
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 3295

Voorgaande reizen:

28 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

32 dagen avontuur

Landen bezocht: