Na 3 jaar ben ik terug in SOUTH AFRICA!! - Reisverslag uit Okiep, Zuid-Afrika van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Na 3 jaar ben ik terug in SOUTH AFRICA!! - Reisverslag uit Okiep, Zuid-Afrika van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Na 3 jaar ben ik terug in SOUTH AFRICA!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

30 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Okiep

Na 3 jaar ben ik terug in SOUTH AFRICA!!

Dag 19

Ik kijk terug op een ‘ONVERGETELIJKE’ tijd in Zambia, Zimbabwe, Botswana en Namibië.

Na 3 jaar van afwezigheid ben ik momenteel terug in Zuid Afrika!!
Het voelt alweer direct vertrouwd aan!!

Deze reis is pas net over de helft, maar ik heb al zoveel HIGHLIGHTS gezien……
IK KAN NU AL ZEGGEN DAT DEZE 32 DAAGSE REIS ZEER GESLAAGD IS!!

Wat is deze reis toch fijn. De ene dag is heel anders dan de andere. Het ene hoogtepunt overstijgt het andere. Het is simpelweg niet met een pen te beschrijven (daarom doe ik het typen).

Vanochtend zijn we om 7.30 uur bij de lodge in Namibie weggereden. Het was de laatste nacht in het PRACHTIGE NAMBIE!! Na een paar uur off-raod te hebben gereden kwamen we bij een speciaal restaurant en cafe aan. Daar hadden ze namelijk oude auto’s in de eetzaal staan. We hebben er iets gedronken en zijn door naar het hoogte punt van de dag gegaan….

THE FISH RIVER CANYON!!

De GROOTSTE canyon TER WERELD (op de grand canyon in Amerika na)!!
Hij is maar liefst 160km lang en prachtig om te zien. We hebben er een hike van 2,5 km gedaan. Het was echt genieten. Het was de laatste Highlight van Namibië!!

Rond 16.45 uur kwamen we bij de grens met ZUID AFRIKA aan. Het duurde even voordat we door de grenscontrole post konden gaan. Maar het is gelukt. Na 3 jaar van afwezigheid ben ik terug in Zuid Afrika!! GEWELDIG!! In 2 dagen tijd rijden we naar de wereldstad – CAPETOWN!!

Ik heb der zin in!!!!

Groeten vanuit ZUID AFRIKA!!
Sjuul Stappers