Over de helft van de reis!! - Reisverslag uit Maltahöhe, Namibië van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Over de helft van de reis!! - Reisverslag uit Maltahöhe, Namibië van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Over de helft van de reis!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

29 Juli 2014 | Namibië, Maltahöhe

Over de helft van de reis!!

Dag 17

Hallo allemaal.

Het is een feit, de eerste helft van de reis zit erop en was TOP. Het zijn superfijne landen om door te reizen. Het weer was goed. Het was lekker warm overdag en koud in de nacht als je slapen moet!!

Vandaag zijn we weer verder naar het zuiden gereden. Buiten is weer de blauwe lucht en volop zon. Het is heerlijk weer. Vanmiddag gaan we naar het dorpje lopen en we verblijven in een lodge met 19 hectare grond. Het is dus een grote lodge met een boerderij erbij.

Morgen rijden we weer een stukje verder naar Kaapstad. A.s. vrijdag komen we daar aan. KAAPSTAD de prachtige stad waar ik al 3 jaar lang terug wil gaan!! Deze week gaat het gebeuren. Hopelijk zit het ‘weer’ mee. Kaapstad een PRACHTIGE WERELDSTAD aan de zee!!

Groeten vanuit een duitse lodge in Namibië!!
Sjuul Stappers