DE ATLANTISCHE OCEAAN KOMT IN ZICHT!! - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu DE ATLANTISCHE OCEAAN KOMT IN ZICHT!! - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

DE ATLANTISCHE OCEAAN KOMT IN ZICHT!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

29 Juli 2014 | Namibië, Swakopmund

DE ATLANTISCHE OCEAAN KOMT IN ZICHT!!

Dag 13

Vandaag zijn we vanuit de Brandberg naar de kust gereden. Het werd steeds kouder door de wind vanaf de zee. Gelukkig hadden we nog wel de zon, welke rond het middag uur zorgde voor een aangename temperatuur.

We zijn eerst naar de robben gaan kijken. Honderden robben zaten bij elkaar bij SEA POINT. Het was een mooi gezicht. De neus moest je wel dicht houden. Ik was niet verkouden, dus moest hem zelf DICHTHOUDEN!! De geur van de vissen/robben was zeer sterk!!

Na dit mooie uitzicht zijn we gaan lunchen en rond 15.00 uur kwamen we in het dorpje SWAKOPMUND aan. Daar is het DUITS en aangenaam. Het ademt rust uit. Veel mooie oude gebouwen. En Duitse naambordjes. De kust had een mooi zandstrand. Ik heb een lange wandeling gemaakt en tegen de avond was het tijd voor te eten. De keuze voor een Duits restaurant was snel gemaakt. De kok had heerlijk eten klaar gemaakt.

Het was een mooie dag.

Nu lekker slapen, want morgen gaat het gebeuren…..

IK GA DE WOESTIJN VERKENNEN!!

Groeten uit SWAKOPMUND!!

Sjuul Stappers